Cukrzyca i zwierzęta

Cukrzyca i zwierzęta

Jest to dobrze znany fakt, że posiadanie zwierzaka może być dobre dla zdrowia, zwłaszcza jeśli pacjent choruje na cukrzycę. Zwierzęta są odwiedzających w oddziałach dziecięcych w szpitalach, w oddziałach dla dorosłych, w zakresie pielęgniarstwa i rozszerzyć opiekę. Bez względu na wiek, zwierzęta domowe są mile widziane, które zostały wniesione do odwiedzenia. Jest to dobrze znany fakt, że posiadanie zwierzaka może być dobre dla zdrowia. Niektóre z tych powikłań diabetycy borykają niestety są z serca, nerek, wysokie ciśnienie krwi, żeby wymienić tylko kilka. Posiadanie zwierzaka, czy jest to kot lub pies może być korzystne dla Ciebie w tych dziedzinach.

Kto lepiej zabierze Cię na codzienny spacer niż psa. Bez względu na wielkość, pies potrzebuje ćwiczenia i ćwiczenia jest wysoko na liście priorytetów nie jest? Lepszym towarzysz nie można prosić. Słuchają z takim zamiarem wszystko, co masz do powiedzenia, i zachęcić cię. Mój ulubieniec to mały pies, ma dużo energii i nie wie, kiedy to "czas walk". On jest jak określono w jego rutynowych jak ja. Deszcz, połysk, deszcz lub śnieg, Rapper zawsze jest gotów "iść".

Jest udowodnione, że zwierzęta mają uspokajający wpływ na ludzi. Wiem, że moje "Rapper" zmysły jeśli jestem poza kolorem, lub mające dzień w dół, a nie w jego mocy, żeby mnie idzie w innym kierunku. Poświęcenie czasu i po prostu siedzi i klepiąc go czyni cuda. Mam trzy koty, jak również i one "Uwielbiam siedzieć na kolanach" rodzaj i kochają mruczeć. Cuddles jest gadułą i mruczy najgłośniej. Nocą idę spać do swojego "muzyka".

Lekarze mówią, że słuchanie mruczenie kota może być dobre dla serca i ciśnienie krwi. Czasami potrzebujemy motywacji, aby utrzymać nasze rutynowe aktywny, dzięki czemu możemy cieszyć się, że dobre samopoczucie. Moje zwierzaki pomogą zrobić to za mnie. Stres jest mniej razy, jestem spokojniejszy i nie reagować na sytuacje, które pomagają utrzymać ciśnienie krwi w ryzach. W sumie czuję się pod wieloma względami moje zwierzęta są to duży plus, jeśli chodzi o zarządzanie moje cukrzycy.

Posiadanie dobrze wyszkolony, posłusznego zwierzaka sprawia szczęśliwą sytuację dookoła. Do tej pory miałem szczęście, moje zwierzaki były łatwe do pociągu. i nie mają złych nawyków, oprócz przytulania można mówić tylko trochę za dużo i czasem dostaje się być trochę irytujące, a ja mam jej powiedzieć "cicho". Mając młodego psa jest o wiele łatwiejsze do pociągu i masz większą szansę na skorygowanie wszelkich złych nawyków. Prawo zwierzę szybko staje się członkiem rodziny, przynosząc dodatkową radość i szczęście. Gorąco polecam o zwierzęta.

Komentarze

Popularne posty